سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روایت گر حدیث ما که بدان دلهای شیعیان ما را استوار می دارد، از هزارعابد برتر است . [امام صادق علیه السلام]

کامپیوتر . سیستمی پر ارزش در خدمت آدمی

کارشناسان امنیتی از کشف دو حفره‌ی امنیتی جدید در محصولات CS2 و CS3 فوتوشاپ شرکت ادوب سیستم خبر دادند. 

به گفته‌ی کارشناسان دو آسیب پذیری کشف شده در برخی از محصولات فوتوشاپ معروف شرکت ادوب سیستم ممکن است رایانه کاربران را در معرض خطر قرار دهد.

بر اساس این گزارش برای هیچ‌کدام از این دو آسیب‌پذیری هنوز وصله‌ای عرضه نشده و یکی از آن‌ها با خطا در نحوه‌ی پردازش فایل‌های bitmaps توسط BMP.8BI که پلاگ این فورمت فوتوشاپ است، ایجاد می‌شود.

شرکت امنیتی Secunia مشکل مذکور را بسیار خطرناک رده بندی کرده و به کاربران توصیه کرده از گشودن تصاویر bitmap غیر قابل اعتماد خودداری کنند، این مشکل فوتوشاب CS2 , CS3 را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دومین آسیب‌پذیری نیز که بسیار خطرناک رده بندی می‌شود، به دلیل مشکلی در PNG.8BI که پلاگ این فورمت فوتوشاپ است، ایجاد می‌شود و در صورت گشودن یک فایل PNG. آلوده سرریز بافر مبتنی بر پشته Stack امکان پذیر است.

به همین علت کاربران باید از گشودن فایل‌های PNG. که انتظار دریافت آن‌ها را ندارند، خودداری کنند.

حفره‌ی امنیتی یاد شده فتوشاپ CS2 , CS3 و نسخه‌های Photoshop Element 5.X را تحت تاثیر قرار می‌دهد.




روزبه بی مثال ::: جمعه 86/2/21::: ساعت 12:48 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :3733
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
روزبه بی مثال
من روزبه هستم از بچگی علاقه زیادی به کارایی داشتم که آخری نداشته باشه تا اینکه یواش یواش با کامپیوتر آشنا شدم وفهمیدم که کامپیوتر همون دنیای بی پایانه که هیچ آخری نداره هم همه کارس وهم وسیع و هم سرگرم کننده به طوری که من وقتی با کامپیوتر کار می کنم اصلا متوجه گذشت زمان نیستم به همین دلیل دوستانی که مثل من دنبال دنیاهای بی انتها هستن بیان به دنیای کامپیوتر مطمئن باشین اینجا هرچی که بخواین پیدا می شه پیشیا پیش ورودتونو به این دنیای محیج تبریک میگم .
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<